Kasturi Lee
ABOUT ENTRY Love TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Diusia dan Dunia yang baru .
Thursday, January 2, 2014 • 3:15 AM • 0 comments
Park Chenyeol Oppa :*

Assalamualaikum , Hai , Annyeong ! Haha 2 January 2014 :3 Haaaaaaaaaaaaaaa tarikh persekolahan untuk sesi 2014 :3 Tahun ni aku tingkatan 4 , you know what ? i hate that class , hahaha takde lahh , kena ambik masa dalam sebulan dua untuk menyusuaikan diri dengan kelas tuh sebab ada budak 'RK" Ya Allah , terkejut aku tengok bebudak tuh dalam kelas tuh . hahaha tak sangka betul -_- Heeeeee rezeki Allah , aku dapat masuk kelas 4D . Alhamdullilah :D Aliran yang dibawanya ialah ICT , Ekonomi Asas and Perinsip Akaun :3 Tadaaaaa susahkann -.- tapi teacher Mahiran kata kelas C atau D ada peluang masuk kelas A and B (kelas sains and addmath) tapi bergantung kepada penyelaras tingkatan lahh iaitu cikgu Anita . Haaa payah tuhh kalau dah kawtim dengan cikgu tuh senanglah nak masuk . Aku ni taklah , kerja dia kejap aku buat kejap tak . Aku tak yakin nak ambik aliran tuh tapi takkan lah aku nak ambik aliran lain , nanti aku menyesal kang tak pasal pasal SPM tak lulus . Hmmm . I hope abah and Ibu happy lah aku dapat aliran account . Member aku banyak kat kelas lain kebanyakkan kelas E . huwaaa ramai gila . Dalam kelas aku ada Aku , Syakira , Suet Lee , Yin Shu , Dinie and Faiq . Sah sah ler aku dengan syakira . 

Aku dari darjah 6 sekelas dengan dia tapi aku tak rapat sangat . Dia pendiam sikit tapi tulisan dia lawa :3 Fuhh . Tapi bagi aku ini permulaan yang baik sebab yelah aku kan nak berjaya . Soo duduk sebelah pendiam 'sikit' ni maybe boleh buat aku nak belajar . Hazrina ada mohon nak masukkan kelas aku , harap harap dapatlah sebab dia kawan aku , haha at least aku dapatlah ber'gosip' sikit dengan dia . Haha fatin memang tak lah kot , dia pon kelas E soo disebabkan itu aku tak banyak bercakap :3 kalau dia ada , hahaha almaklum lah mulut aku ni boleh tahan kalau bercakap xD nak nak dengan dia , lagilah 4 hari 4 malam tak habis , tak cukup tuh boleh sambung besok tuh xD *jujur* pakwe dia classmate aku , hahaha lagi lah kejap kejap tanya -.- Heee back to my story :3  First day dapat jumpa dia . hahaha entah kenapa happy pon ada tapi dalam tak sedar marah sikit pon ada :3 terserempak dengan dia banyak kali :3  alahai comel pulak kau ni xD *gedik seketika*  kelas dia kat depan blok aku , haha tapi susah lah nak skodeng dia , heeee kalau dulu selalu , hahaha kekadang dia bagi ilham untuk aku tulis karangan *seriuos talk* tu lah orang kata jangan lah gaduh , marah atau benci nanti rindu lah suka lah . Aduhh payohhh ! dah nak 2 bulan tak jumpa dia , rinduuuuu ~ *sedih*

Birthday Boy , JeongMin Oppa :*

Sehubungan dengan itu , cewahhh xD Harini jugak hari jadi JeongMin acane aku boleh tak tahu *tak tahu ke tak ingat* Aduhhh he 21 years old :3 Aaaa jinja ? Oppa saranghe :* Ehh sudah sudah , first day sekolah tak seronok sangat sebab yelahh syakira jelah kawan dalam kelas tuh , kalau dia tak datang , aku pon tak datang *komplot* Mila dalam kelas F sama dengan shera . Seberang blok kitaorang kelas dia , huwaaa aku baru tahu kat situ kelas dia --' hahahahahaha , tapi yelahh sekarang ni kena ngelak , orang nak ambik SPM , adik aku pernah berkata ''Tenunglah muka dia tu puas puas , tahun depan dah tak jumpa lagi'' hahaha kurang asam jawa betul , fatin pulak kata ''kalau ada jodoh , jumpa lagi'' haha kalau ada jodoh , kalau takde :'( *crying* haishh entah kenapa aku ni ! bila usia dah meningkat makin menjadi jadi perangai xD haha saya baru berumur 15 tahun sebulan *bangga* umur 2014 , 16 tahun lah , dah tua dah . Bak kata cikgu Mahiran umur 16 dah boleh kahwin . Ohhh No Way cikgu ! terlalu muda untuk semua tuh xD okay lah , aku rasa dah banyak sangat aku melalut , tak kena dengan tajuk (maybe) Hahaha yeahhh semangat azam tahun baru ! Hwaiting Liana :D Saranghe *bagi semangat untuk diri sendiri* okay , Assalamualaikum :)




PASTFUTURE
MY SPEECH
HI | NUR LIANA | 98 LINER | EXO | BTOB | INFINITE | BEAST | BTS | BOYFRIEND | GOT7 | MALAYSIA

WELCOME FRIEND

Annyeong, I'm Liana. I like to welcome you to this blog, and ya sorry, this blog mix language. Anyway enjoy your reading *shy*


SO BEAST

Because I love them hahahahahaha



BLOG ARCHIVE

Everyday Baby You're My Playground

  • Tahun Baru !
  • Bila Sudah Tiada .
  • Cuti kembali dan pergi .
  • Puasa Kembali Dan Trial ? OMG !
  • Exam and Holiday .
  • Selamat Hari Ibu Dan Guru .
  • S.O.F.T.B.A.L.L