Kasturi Lee
ABOUT ENTRY Love TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Tahun Baru !
Monday, December 30, 2013 • 4:54 PM • 0 comments
Baekhyun Oppa :*

Assalamualaikum , Hai , Annyeong ! Harini 31 Disember 2013 bersamaan hari terakhir untuk tahun 2013 :') Truthly , tahun ni lah banyak air mata , penderitaan berlaku dan aku nak akhiri dengan cepat , Seperti yang lain , setiap kali ada tahun baru mesti ada azam . Azam tahun depan semuanya dibuat dengan bersungguh sungguh . Means : Belajar bersungguh sungguh , berlatih bersungguh sungguh , turun kan berat badan dengan bersungguh sungguh . Hahahaha xD Harini hari keduan abah and ibu pergi khusus , diaorang ada khusus sampai naik sekolah , means duit belanja aku pegang . Abah kata aku pandai math soo duit aku pegang . Ada masalah , rumah maklong ni dekat dengan kedai , semalam je berapa ringgit je dah habis , perghh senak aku ! Nasib baik lah anak malong ada belanja sikit , aku ni ! hishhh seram betul ! Dalam saat saat macam ni dikenangkan balik saat saat masa 2013 , aku rasa 15% maybe aku happy ! hahaha sebab yang lain aku sedih sebab aku dah banyak lupa apa yang jadi ! Hahaha kuang asam betul . Aku dah tak ingat apa yang jadi masa aku masuk kelas masa 1st day . Aaaa Jinja ? -_-

Tahun ni banyak tragedi yang jadi kat family aku , hahah tuh aku ingt sebab baru lagi xD Cuti ni aku tak rasa puas tapi dengan adanya WIFI segalanya puas xD Muahahahahahahaha . Lusa dah start sekolah , aaaaa sekajap je , aku rasa baru macam dengar cikgu eg chin and pengetua cakap selamat bercuti ! Hahahaha tak sangka lusa dah dengar diaorang cakap selamat datang ke sekolah ! Yang pasti aku lah kena berdiri kat belakang , keputusan aku , aku taknak pindah sebab aku ada kawan kawan , parents . Jadi kalau aku pindah , masuk asrama tak ke sedih tak dapat jumpa parents ! :/ Haha seriosly takde hal special kat sekolah tuh ,just padang luas xD aku harap aku dapat kelas baikk , asalkan bukan E yang ada aliran ERT ! Aaaaaaa aku tak suka aliran tuh sebab bayangkan KH je aku buat sambil lewa belum ERT ! haaaaaa see , kalau sains or math boleh lerr tahan . Hahaa *bajet* Tahun baru tahun baru , yang pasti malam ni akan kedengaran bunyi bunga api ! Poom poom poom *Happy*

Semenjak dua menjak ni lagu sedih je dengar , Haha macam Hello , Memorie Of Your Scent by Hu Gak . Miracle Of December by Exo and banyak lagi lahh , haha ibarat mengenangkan kembali masa yang dah tak berapa ingat :3 haha entah kenapa boleh luput macam tuh , bila adik adik aku cakap , aku sendiri pon dah tak ingat apa yang jadi masa tuh ? Haha bahasa korea aku dah diupgrade kan sikit --' Haha sikit je tak banyak ! Tak salah nak belajar bahasa orang kan . Dato Seri Najib pon dah bagitahu , mudah berhubung dengan bangsa asing , Hahaha tu port penting ! Ibu kata kenapa aku tak belajar bahasa Cina , Jawa or Pakistan walhal tu semua keturunan aku , acctually aku bukan jawa , bugis ! Hahaaa tuh port penting ! Bukan taknak , haha macam tak menarik bahasa diaorang xD Hahahaha joke :3 takat ni jelah , apa yang aku harapkan segalanya sempurna ditahun hadapan , harap semuanya baik baik je :) Aminn , Sekian assalamualaikum :3


PASTFUTURE
MY SPEECH
HI | NUR LIANA | 98 LINER | EXO | BTOB | INFINITE | BEAST | BTS | BOYFRIEND | GOT7 | MALAYSIA

WELCOME FRIEND

Annyeong, I'm Liana. I like to welcome you to this blog, and ya sorry, this blog mix language. Anyway enjoy your reading *shy*


SO BEAST

Because I love them hahahahahaha



BLOG ARCHIVE

Everyday Baby You're My Playground

  • Bila Sudah Tiada .
  • Cuti kembali dan pergi .
  • Puasa Kembali Dan Trial ? OMG !
  • Exam and Holiday .
  • Selamat Hari Ibu Dan Guru .
  • S.O.F.T.B.A.L.L