Kasturi Lee
ABOUT ENTRY Love TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Puasa Kembali Dan Trial ? OMG !
Saturday, July 20, 2013 • 5:57 AM • 0 comments
Sila Nikmatinya :)

Assalamualaikum :) Hyee dah lama tak update kan , yelah sibuk sikit :) Anyway dah masuk bulan Ramadhan Al mubarak :) Alhamdullilah dapat jugak merasa ramadhan tahun ni :) Sepanjang puasa memang selalu kena uji , dari segi lisan dan sebagainya . Senang cerita kena banyak bersabar lah . Hmm :/ Ijat ? Yaaaa monyol tuh ingat lagi apa aku cakap -.- aku yang cakap pon , lupa . Asal jumpa kau ''woit kata nak kurus bulan puasa ni'' Ouhh ijat , mana tak nyer , kadang kadang lepas berbuka je dah terlelap . haha XD mana tak naik . lepas raya baru start trainning . Tengah seronok berpuasa , cikgu bagitahu 29 JULAI 2013 Trial PMR . Ulang balik Trial PMR ! OMG OMG OMG ! Tuh pon dugaan jugak . Pejam celik pejam celik dah nak peksa . oitt kat sini lah start penyesalan . Sumpah takut . Abang Danial kata pagi tadi ''Tak perlu takut , kita bukan jawab dalam dewan , kita jawab dekat dengan kekawan kita'' aku cakap dalam hati kan ''Untung abang dah lepas PMR , tapi Abang SPM'' Hmm Trial SPM lepas raya . Aku doakan abang Danial dapat result yang baik , InsyaAllah Amin :)

Aku ? Hmmm Macam ni jelah , otak dah mampat dah , apa dalam kepala otak aku ni , bila nak habis PMR . haaa time tuh , dengar bunyi loceng , aku menjerit habis habis . macam UPSR dulu :D Aduhai -.- Kerisauan melanda -.- makin nak peksa , makin malas nak belajar . Jujur lah tapi kena belajar , kalau tak impian aku musnah . Elok elok aturkan masa depan dengan ilmu sains je , kang ada cita cita aku terkubur kang -.- Target kelas memang sains , seriuos talk . tengok abang Danial . dia jelah sumber ilmu and inspirasi XD haha poyo ayat XD sekarang ni dah kena start atur masa dari pagi sampai malam , yang penting kena selit sikit drama korea sikit :3 Hehe , kalau tak habis lah aku ni XD Wajib okay , nak nak cerita banyak dah nak habis . aduh aduh sedih , lepas ni tisu kena ada :/ okay sambung pasal puasa :) teringat arwah abang :) saat saat gembira :) Seronok tengok orang ada abang ni :) takpa sabar :) kita doakan yang terbaik .

Apaaaaaa pon sekarang ni fokus PMR . target kelas , tumpu perhatian . aku taknak malukan parents aku lagi . aku taknak calarkan maruah sebagai anak sulung , pengawas sekolah , dan harapan cikgu :) Okay liana , Fighting ! you can do it :) lepas PMR karok 5 , 6 jam pon tak kisah weyy , hilangkan stress :D always think positive liana . Hmm demi parents kita bangkit . demi orang yang kita sayang , kita bangun . demi maruah , kita mesti teruskan (perghh ayat dramatis betul) apa apa pon , Liana nak ucapkan Selamat menunaikan ibadah puasa :) Assalamualaikum :* Doakan liana untuk trial PMR yea :) Terima Kasih :*


PASTFUTURE
MY SPEECH
HI | NUR LIANA | 98 LINER | EXO | BTOB | INFINITE | BEAST | BTS | BOYFRIEND | GOT7 | MALAYSIA

WELCOME FRIEND

Annyeong, I'm Liana. I like to welcome you to this blog, and ya sorry, this blog mix language. Anyway enjoy your reading *shy*


SO BEAST

Because I love them hahahahahaha



BLOG ARCHIVE

Everyday Baby You're My Playground

  • Exam and Holiday .
  • Selamat Hari Ibu Dan Guru .
  • S.O.F.T.B.A.L.L