Kasturi Lee
ABOUT ENTRY Love TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Bila Sudah Tiada .
Sunday, December 22, 2013 • 6:13 AM • 0 comments
Suatu ketika dahulu . Hahaha.

Assalamualaikum , Hai , Annyeong ! Apa khabar wahai pembaca :3 haha harini baik pulak kan siap tanya khabar *tafsir sendiri* Semalam 21 disember 2013 , genap lah umur arwah 18tahun :') Harini 22 disember 2013 genaplah dia setahun dia pergi . Bila saat saat macam ni lah kita terasa akan kehilangan dia *nyanyi lagu Memorie of Your Scent* Hmmm bila result aku cukup cukup 'cantik' lah kan , aku terkenang yang arwah suruh aku belajar bersungguh sungguh ? Aku hanya sambil lewaa je bila belajar , agak rasa nak belajar belajar . Result aku ni pon berpunca aku tak cukup ilmu kan ? Tahun ni dah banyak kali aku tak datang , bila tengok kawan kawan aku ada A aku rasa Ya Allah kenapa lahh aku tak buat betul betul . Adakah berpunca kehilangan arwah buat aku macam ni ? Terlalu sedih  ? adakah selama ini aku tak redha akan pemergiaan dia ? Yaa aku akui amat berat bila dia dah takde . Tahun ni aku terasa sedih bila arwah takde :') Adalah masa birthday aku , kak Nurin wish ada sekali nama arwah , hmm terasa arwah baru wish harituh :') Sebelum dia pergi banyak sangat arwah pesan kat aku , hmm :'/ Semalam aku ada sembang dengan kat kak Nurin kat wechat . Cerita pasal arwah :') Haha terkesan kat hati , bila tengok gambar dia , aku just boleh cakap aku rindu kat dia :'/ 

Kata kata terakhir lah paling berkesan kat aku . Anies kata Arwah bukan calang calang orang yang dia sayang , dia sayang aku . Tapi aku ingat dia memain . Aku tak tahu pon :'( bila dapat tahu lagi perit hati aku , tapi aku bersyukur sebab Allah bagi kami peluang untuk berkenalan :') Andrian Kean Ailean nama dia sebelum islam :') Nama selepas islam Tengku Muhammad Shahirfan Fareez . Haha aku terfikir kalau aku dah kahwin and ada anak aku nak letak nama tuh just buang tengku tuh *berangan* Aku nak dia jadi serupa macam arwah penyayang dan peramah *berangan lagi* Tapi tengok lah macam mana kan ? Result entah kemana , ada hati fikir pasal kahwin . hahaha *gelak tak puas hati* Semenjak dua menjak ni kan , Ingatan aku tak 'baik' lah , aku terlupa birthday arwah tapi kak Nurin ingatkan . Aku kerap lupa aa yang aku cakap , lupa akan kisah dulu , lupa akan segalanya galanya . bayangkan kejadian semalam pon aku banyak lupa --' bagaikan ingatan port penting . Haha kenapa dengan aku eaa ? aku tak cerita pon kecuali syafazlin . Dia tahu semuanya :'( Tadi Hannan tanya aku ni still anggap dia sebagai abang ? Haha dah tak sebab , semua ni sebab arwah lah , aku taknak lah ada abang lain selain dia . Hannan tuh member aku paling baik even pemalu . Haha sokay lah .

Kepala aku serabut , rasa nak jerit kuat kuat :'( Mungkin aku terlalu berfikir tentang masalah aku , penglihatan aku kurang baik , kejap nampak kejap kabur . mungkin sebab migraine :') Sokay lah aku redha apa yang jadi kat aku , atas semuanya aku hmmmm . Terbayang saat saat arwah ade kat sisi :/ Yess kak Nurin paling sedih , bila dapat tahu 3 hari aku tak keluar bilik , nangis nangis nangis , naik sekolah mata pon dah sembam . Haha siapa sangka walaupon abang angkat tapi efect dia bila dia takde . Syukur lah Allah tak tarik penglihatan aku :/ Ya Allah :') Tahun 2014 hampir menjelma . Semoga tahun tuh dapat menjadikan aku seperti baru dilahirkan :') I must to work hard for it ! SPM lagi setahun lebih dari sekarang , aku dah taknak memain :') Okayy liana aja aja fighting ! okay lah cukup , nanti ada masa kita sambung lagi , Assalamualaikum :')


PASTFUTURE
MY SPEECH
HI | NUR LIANA | 98 LINER | EXO | BTOB | INFINITE | BEAST | BTS | BOYFRIEND | GOT7 | MALAYSIA

WELCOME FRIEND

Annyeong, I'm Liana. I like to welcome you to this blog, and ya sorry, this blog mix language. Anyway enjoy your reading *shy*


SO BEAST

Because I love them hahahahahaha



BLOG ARCHIVE

Everyday Baby You're My Playground

  • Cuti kembali dan pergi .
  • Puasa Kembali Dan Trial ? OMG !
  • Exam and Holiday .
  • Selamat Hari Ibu Dan Guru .
  • S.O.F.T.B.A.L.L